četvrtak, 19.07.2007.

Od tu pa do tamo i nazad

Kad zasvrbi znači da je vrijeme za još jedan pohod u nepoznato. Da vas previše ne zamaram razlozima puta, velikim uspjehom istog i trijumfalnim povratkom u domaju, prenosim šturo kud se moje dupe skitalo ovoga puta…

lijepo ljepše najljepše

Put putujem, po noći krećem. Tako zoru dočekasmo negdje u Austriji (jbte, svaki izlaz s autoputa im je u neki grad Ausgang). Moramo stići do Kölna gdje ćemo nabaciti razgled, ali sve mi se čini da se vrtimo u krug po toj Njemačkoj jer svako malo putokazi na autobahnu vode u isto mjesto – Ausfahrt! A jesu ludi ti Germani…

Napokon prva destinacija: Köln! Veseli Köln! Gay Köln, štoviše – jer naravno da smo upali u žižu Pridea! Eksplicitne snimke ne moram objavljivati jer su mi se urezale u glavu! Ko veliki maskenbal! Frend brzo kameru u ruke i snima paradu – ja brzo fotić u ruke i snimam katedralu! Hm…. what's wrong with me!?

gay is ok katedralica priti vitraj

Nakon organiziranog posjeta Prideu (pitam se jel to organizacija puta znala i zašto su i oni slučajno imali kišobran duginih boja?!) veselo smo se uputili u Aachen gdje su nam obećali noćenje! Nisam očekivao ništa, a sad svima preporučujem da posjete taj grad! Stari grad je famozan + krknuli smo piceka i pol i gulaš i litre piva za večeru! Hehe… Al se nekad dobro jelo – baš!

tipične kućice luda fontana centar

Dobro jutro, dobro jutro – vožnjom kroz Belgiju i Francusku stigosmo u Calais gdje smo maaasno platili trajekt za Otok! Al to vam je tak kad si ne rezervirate kartu unaprijed! Tko nema u glavi ima u novčaniku!

Port de Calais Vive la France! jedna ekološka

Vožnja od sat i dvadeset je bila taman da skoro potopimo trajekt i uneredimo veceje i igraonice - hehe! A onda napokon: KOPNO NA VIDIKU!

Bijele Doverske litice

Obećana zemlja! Bijele Doverske litice osigurale su fantastičan doček! "Paaaziii! Budalo! Kojom ti stranom voziš!?" Al oni stvarno nisu normalni – pa tko još na lijevo ulazi u rotor – ovo će biti zanimljivo…

Prvi put sam tu: pratim engleski krajolik, polja, luđake koji voze krivom stranom i čudim se kako auti voze, a nema nikog na vozačkom mjestu! Magična zemlja! London here we come!

malo engleskih polja

"Je, pisalo je London na ulazu u grad – i to prije skoro 2 sata!" Jel – malo smo dulje ulazili u taj gradić, ali ako ništa drugo, nagledah se brate predgrađa, ko u priči. Prošli mi i kroz Peckham, mahnuli Trotterima i tako… zabavno… al šta jes,jes, kućice su im mrak…

predgrađe Londona  i crveni bus

Izbačeni na Hyde Park Corneru i prepušteni sebi tumarali smo u predvečerje Londonom! Sve sam upijao; predivno; za prvi put nahodao se, nagledao, namočio (naravno da je padala kiša) i natrošio (majku vam skupu!) Mahnuo Kraljici (neću ja ništa reći, al na jednom prozoru Palače gorila je crvena lampa – khm, khm…)!

iliti 'tube' zbog glupih turista Wellington

'halo? Mirko? Nikad neš pogodit di san!!' Trafalgar sq. B.B. i kolo što proviruje

Cijelu noć vozili i stigli na cilj! Llangollen, Wales. Ugostili nas – čaj s mlijekom i bacon and toast za doručak! How British! Njami! Gradić je predivan – Čisti Gospodari prstenova – Shire!! A i jezik im je takav! Pričaju ko vilenjaci iz Rivendalea. Na velškom svoju zemlju zovu Cymru.

kao što natpis kaže tu žive vilenjaci tu isto :)

Totalni su oni brijači… Nacionalni kostim im sadrži vještičji šešir – i svi briju na vještice, sove … Vrlo H. Potterovski!

Witch from Wales 'huuu-huuu' ko što rekoh

Tamo smo obavili vrhunski posao. Žetva je bila više nego dobra! A stigli smo se i zajebavati do bola, razgledati mjesto i voziti lokalnim vlakićem! Ko djeca smo bili! Ma predivno!

malo velškog krajolika

he-he chooo-chooo lijepo piše što je

crkva 'cottage' 'Corn Mill'

Smještaj je bio po kućama "prek granice" u Engleskoj! A to selo je pak mrak! Rasturili smo jedini lokalni Pub (s tim da sam ja bio u kući minutu od Puba-a – hehe!) Idila!

crkva 'Church house'-koja se prodaje pa navali narode! 'Cross Keys Pub'-gazda i gazdarica su zaaakon!

Nadoručkovao sam se tosta ko nikad u životu i nalijevao čajem (ja inače volim crni čaj s mlijekom…), ali ima istine u onome što pričaju o engleskoj hrani… Shepard's pie je fenomenalna, ali jednom sam dio neku mesnu pitu – (prve dvije slike) i odlučio ipak ručati ovo s treće – hm… Al se nekad dobro jelo – baš!

na prvu ne izgleda loše a kad ono unutra nešto sluzavo nema do kokoši! :))

Tako je sve bilo dobro, ljudi prekrasni, da je bilo teško otići, makar i nakon samo par dana… No daljnje obaveze zovu… Jadni mi – povratak je preko Parisa!

Noćenje (koje je bilo sve osim "noćenja") neki nisu iskoristili – i tako smo zbrisali na Montmartre na šetnjicu i klopu! Sljedeći dan razgled Parisa i onda onaj stvarni povratak za Zagreb! Neopisivi je gušt prepoznavati ulice i snalaziti se po Parisu! Jel da!?

uvijek iste slike iz tog Parisa... ah... park Monceau

Rekao šturo, al ipak nije ispalo kratko… jbga! (to zbog prokletih slika koje sam cijeli dan uploadao!) Večeras se nastavlja za Češku… i malo Praga… Tu nas je dočekao toplotni udar! Koma! Nadam se da ću se nakon Češke uspjeti malo rashladiti na moru… Ljudi, meni ljeto tek počinje… ne bumo se baš čitali…. stojte mi dobro! Pero u ruke i biti dobri!


/Bleki/

- 18:40 - Kokokokokodaaaak (22) - Snesi na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.